.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با راي قاطع رئيس هيئت كاراته مازندران انتخاب شد
انتخابات مجمع هيئت كاراته استان مازندران امروز در حالي منجر به انتخاب رئيس هيئت شد كه تا زمان راي‌گيري هفت نفر از كانديدا‌ها ترك جلسه كردند و يا به نفع ديگري انصراف دادند...

انتخابات مجمع هيئت كاراته استان مازندران امروز در حالي منجر به انتخاب رئيس هيئت شد كه تا زمان راي‌گيري هفت نفر از كانديدا‌ها ترك جلسه كردند و يا به نفع ديگري انصراف دادند.

به گزارش شمال نیوز، مجمع هيئت كاراته استان مازندران بعدازظهر دیروز در حالي با حضور رئيس فدراسيون برگزار شد كه هشت نفر از قبل خود را براي اعلام برنامه و اخذ راي كانديدا كرده بودند.
حسن ابراهيمي كه تا قبل از برگزاري انتخابات دبيري هيئت كاراته مازندران را بر عهده داشت، روند اجراي انتخابات را غير‌قانوني اعلام‌ و جلسه را ترك كرد.
عباس رمداني ديگر كانديداي انتخابات امروز اين هيئت بود كه به نفع علي سلطاني انصراف داد.‌
محمدرضا شمشيري نيز به معناي اعتراض به روند برگزاري مجمع به بهانه به تعويق افتادن مجمع در زمان‌هاي گذشته كنارگيري كرد.
نادعلي رمضانپور يكي ديگر از كانديدا براي رياست هيئت كاراته مازندران بود كه پس از اعلام برنامه انصراف داد.
پس از برگزاري انتخابات كه در نهايت دو كانديدا بودند (‌علي سلطاني و سيد جليل موسوي) علي سلطاني با كسب 16 راي از مجموع 17 راي ماخوذه به عنوان رئيس هيئت كاراته استان مازندران به مدت چهار سال انتخاب شد.
مدير‌كل تربيت بدني استان مازندران كه در جلسه حضور داشت، از برگزاري قانوني مجمع دفاع كرد و گفت: كساني كه امروز جلسه را ترك كردند، نمي‌بخشم و اين رفتار، رفتار پهلواني و ورزشي نيست.
امير پريچهره با بيان اينكه فضاي انتقاد براي تمامي كارشناسان و صاحبنظران باز است، تصريح كرد: براي تمامي انتقاد‌ها حرف و سخني دارم كه در جايش آن را مطرح مي‌كنم.
وي تاكيد كرد: ما مدير‌كل شديم اما اعتراف مي‌كنيم كه عقل كل نيستيم و نواقص و نارسايي‌ها بايد با همفكري، مشورت و همدلي برطرف شود.
رئيس فدراسيون كاراته‌‌ كه به عنوان رئيس مجمع در اين جلسه حضور داشت، شور و شعف ناشي از حضور هشت كاندايداها، اعلام برنامه‌ها و در عين حال انتقاد را نشانه‌اي از رشد ورزش كاراته در استان مازندران دانست و گفت: نظرات منتقدان را به صورت مكتوب جمع‌آوري و در جاي خود از آنها استفاده مي‌كنيم.
بهزاد كتيرايي توسعه فضاي ورزشي و فني كاراته مازندران را خواستار شد و اظهار داشت: روند رو به رشد كاراته در استان مازندران به گونه‌اي است كه در آينده ملي پوش خواهد داشت.
محمود احمدي - خبرنگار شمال‌نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.034 seconds.